December 8, 2009

tepi - tepi laa , orang yg 'comel' nak lalu laa !



kak nim , orang bermimpi ke ? ha ? is it ? *di sepak oleh akak tadi* orait , so it DOES HURT ! haha , berlobam gak laa pipi den ni jap ! so , well
( hancor B.I akuh ! ) , here it goes , hari ni , is the last day spm ! ape ? tak dengar ? memang laa tak dengar sbb aku kn taip ;p SPM DAH HABES LAA , WEIH !( p/s ; for Science students n some lagi laa ) ngahaha , so dh abes SPM nih mau buat apa ?

1. rehat
2. interview nk masik keje kt blakang ofis mak , Megan Philio building
3. of course , blanja kakak ksyangan SHOPPING!
4. waiting for AMAD
5. carik duet , bg mak ngan abah hidup mesti berbakti ! WAJIB !

papepOn , ni laa die gmbr – gmbr yg di-snap hari ni . . suda puas diberi peringatan oleh mak mentua, tapi aku tetap lupa ! baiklah mak , nnt kalo sy ingt , sy cuci laa gmbr ni sume , yek !



ni laa kami bertiga , just after SPM last paper ;]



wif Siti Nur Amierah , dah tak tahan nk posing lg ;p



wif Madame Chan , thanx for all the knowledges and the beauty of add . maths u gave us ;]



sbgai pak jaga pekse kami ;p x tau laa nme mereka ! thanx sbb sudi jge kami ,yeah !



bersama dgn si Etit . biasa laa , aku kn mmg trlebih poyo ;p



brsama dgn Cikgu Umei * mintak maaf , tak tau ejaan nama , cikgu ! * . like her !



aku amatlah sngt memahami perasaan manusia - manusia yg jarang jumpe papan itam nih ;p



bersama dgn Walnut n Bi-Biha ! dah laa time skool pn sush nk jmpe , apakan pula time dh brpisah ?



dgn Syakila Hamzah , ' mak ckp , elok tngkap gmbr ngan bunga . . nnt muke berseri - seri ';p



aku cukup memahami perasaan mu , wahai Nur Hafizah ! yeah , kami dh penat !



aksi berani mati si Nik Aishah brsama dgn Aliya ! oh sungguh , aku msih tringat lg bau nya ! hehe ;p


maka , berakhirla ianya hari last SPM nih . . esok , aku ada interview dh dkat dgn ofis mak aku . . Geng ? no geng , aku sorang jela trpakse brjuang . . wlaubgaimana pn , aku tetap akn brusaha ! aku akn brusaha nk kmpul duet bebnyk nk blaja , blaja , kerja blik , blaja , kawen , kawen lg dn seterusnya ;p haha ! aku juga currently sdang menanti kepulangan si Muhammad Rahmad dr Langkawi yg akan di lawati dia pada 16 dis ni nnt . ' syg , bawak balik cndrahati ! kalo tak , takyah blik sini lg dh ! ' hahaha , hnya bermonolog dalaman jek ! ;p aku brdoa pada mu Ya Allah , moga - moga hari yg akan mndatang ini akan tetap aku hadapi dgn pnuh keceriaan , kemelatahan dn keBAJETan sprti yg biasa aku alami time skoola ! Amiin ;]



" i will always remember the memories that we have cheerished togetherin this place . do not forget me and i too will not forget you all . so long ,SM K ABDUL
JALIL . "


No comments:

Post a Comment